کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9323 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317868 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اضافه شدن تقویم شمسی در ویندوز 10

مایکروسافت چند هفته پیش، ویندوز ۱۰ را رونمایی کرد و پس از گذشت چند ساعت از زمان رونمایی، نسخه پیش‌نمایش فنی آن را برای کاربران و توسعه دهندگان ارائه کرد تا با دریافت بازخورد‌های کاربران بتواند به اصلاح و بهبود سیستم عامل خود بپردازد و نسخه‌ای کامل و آماده استفاده را برای کاربران خود در سال ۲۰۱۵ منتشر کند. جالب است که یکی از پرخواسته‌ترین مواردی که در بازخورد‌های مختلف، مایکروسافت دریافت کرده، اضافه کردن تقویم شمسی به ویندوز ۱۰ بوده است.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ سیستم عامل رومیزی که تقویمی شمسی را در اختیار کاربران ایرانی قرار دهد، قطعا به گزینه‌ای بسیار عالی برای کسانی تبدیل خواهد شد که همواره بر طبق برنامه پیش‌ می‌روند و از تقویم‌ زیاد استفاده می‌کنند.

در گزارشی که وب‌سایت The Verge آماده کرده، گفته شده که ۹۸۳ نفر اضافه شدن تقویم شمسی به ویندوز ۱۰ را از مایکروسافت درخواست کرده‌اند. این تعداد افراد از طریق بخش صدای کاربر (UserVoice) رای به اضافه شدن تقویم شمسی یا ایرانی در ویندوز ۱۰ را از مایکروسافت طلب کرده‌اند.

شاید این تغییر زیاد در چشم مهندسان مایکروسافت بزرگ به نظر نرسد، اما قطعا یکی از مورادی است که بسیار از این شرکت درخواست شده و وقت آن رسیده تا غول نرم‌افزاری دنیا، به خواسته کاربران ایرانی خود پاسخ مثبت دهد. با اینکه بسیاری از کاربران ایرانی نسخه‌های مختلف ویندوز را از آن طریقی که مایکروسافت مد نظر دارد، تهیه نمی‌کنند و حقوق کپی رایت نیز در ایران رعایت نمی‌شود، اما کاربران ایرانی تقویم شمسی را خواسته اصلی خود از مایکروسافت می‌دانند و احتمال زیادی وجود دارد که این شرکت نیز به این خواسته جواب دهد.

ما نیز همچون شما امیدواریم مایکروسافت تقویم شمسی را به ویندوز ۱۰ اضافه کند و شاهد استفاده کاربران ویندوز از این تقویم باشیم. در صورت تمایل شما هم می‌توانید به این جمع ۹۸۳ نفره بپیوندید و این خواسته یا خواسته‌های دیگر خود را از طریق سایت Uservoice feedback به گوش مهندسان و توسعه‌دهندگان ویندوز ۱۰ برسانید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23171 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/07/26 تعداد مشاهده: 2627
سافت گذر
نظرات بینندگان

ناشناس 1393/07/26 12:48
تو مک از خیلی وقت پیش این تقویم فارسی موجود بود. حالا اومدنش تو ویندوز با این همه تاخیر چای خوشوقتی داره
hamid akbari 1393/07/26 09:26
سلام لطفا تقویم شمسی را به ویندوز 10 اضافه کنیدlay:none">fexofenadin kinder fexofenadin cipla fexofenadin nebenwirkung